luni, 17 martie 2014

Dupa targ :)


Si au trecut si cele trei zile de targ la Muzeul Taranului Roman, si pot sa spun ca sunt absolut incantata! Trecand peste faptul ca am avut niste mini tornade care au facut sa isi ia zborul panouri, produse, vitrine si suporturi, si locul unde am stat avea soare numai dupa-amiaza deci era mai frig, atmosfera a fost super faina, vecine de targ simpatice si vorbarete, organizarea extraordinara, cu spatiu suficient de expunere pentru toata lumea si aeresit, targul foarte bine mediatizat si in permanenta plin de vizitatori si clienti.
Personal m-am bucurat de vizita mai multor prietene dragi, care ne-au tinut companie si cu care am stat la povesti, si ma bucur ca am avut si ocazia sa cunosc doua colege de pe Breslo, pe Mirela Mohjazi si pe Elentamente
In rest, ce sa spun - mancare buna la pranz (niste sarmalute tare gustoase), pentru acasa mi-am luat dulceata de cirese amare, sa imi aduc aminte de copilaria mea si de dulceata facuta de bunicul meu cu ciresele de la noi din curte. V-am mai spus ca eu la targurile handmade ma simt ca in vacanta? 
Weekendul asta imi iau din nou vacanta. ;) I'm soooo lucky!

2 comentarii: