duminică, 22 martie 2015

Impresii de la targ

Si uite asa a trecut si targul de Buna Vestire de la Muzeul Taranului Roman. Nu scriu eu prea des impresii dupa targuri, dar cand mai are loc cate unul care se remarca prin ceva, atunci chiar merita o postare speciala, macar sa punctam momentele. Iar targul care tocmai a trecut a fost tare special. In primul rand ca am fost in formula veche din patratelul nostru de targ, adica cu Elena si Roxana, deci garantat nici nu simti cum trece timpul cu vorbitul si hlizeala. Numai Lili a lipsit, dar a trecut prin vizita pe la noi duminica dimineata. Am primit cateva vizite de la prieteni de pe Facebook pe care ma bucur mult ca i-am cunoscut sau revazut. Ziua de sambata am primit un boost de energie si buna dispozitie dupa vizita fulger a Carlettei (Jad.Angel pe Breslo), care a fost o dulce si mi-a adus un cadou pe care n-am cuvinte sa vi-l descriu, dar il voi fotografia si ii voi dedica o postare. Ca sa vedeti ce fel de minunatii am primit eu de la Jad Angel , intrati in magazin sa vedeti ce frumuseti face, cu croseta, andrelele si nu numai. In rest, un targ cu multa lume, multa foiala, multa mancare, clienti de tot felul, de la foarte hotarati la total indecisi (stiu vecinele mele despre ce vorbesc). Oricum, unul dintre cele mai FUN targuri la care am participat. Va pup fetele vecinele mele de patratel si ne vedem cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu